Sluiten
  • Home
    • Conversie optimalisatie
    • Google Analytics
    • Lokale marketing
    • Online Adverteren
  • Meer online omzet?
  • Koen Kornegoor
  • Contact
06 23411929
  • Home
  • Meer online omzet?
  • Koen Kornegoor
  • Contact
06 23411929
Home Online Adverteren AdWords onderhoud en Max Verstappen

AdWords onderhoud en Max Verstappen

17 februari 2016 - Door Koen Kornegoor in Online Adverteren

Jij bent Max Verstappen, ambitieus en gedreven en gebrand op succes! Maar succes komt je niet aanwaaien…

Je moet hard werken om jezelf constant te blijven verbeteren, zowel je eigen talent als de auto. Je wilt alles uit jezelf en je team halen en bent dus voortdurend bezig met het verbeteren en finetunen van de bolide.

Doe je dat niet en laat je je auto voor wat het is, wordt je keihard voorbij geschoten door andere competitieve concurrenten. Daar gaat je investering, en zo kan dat ook met je Google AdWords campagnes gaan.

Je voelde hem al aankomen he! Toch is het een prima synoniem. Je hebt een mooi bedrijf met een gaaf product. Dat wil je aan de man brengen met Google AdWords als snelle vervoersmiddel. Maar nadat je een strakke campagne hebt neergezet kun je, net als Max Verstappen, niet achterover leunen. Net als een Formule 1 motor, moet je je campagne in Google AdWords onderhouden en optimaliseren, “fine tunen”.

Waarmee onderhoud je je AdWordscampagnes?

Er zijn legio manieren om je campagne te optimaliseren. Een korte opsomming:

  • test met advertentievarianten
  • toevoegen van nieuwe potentiële zoektermen
  • verwijderen van slecht lopende zoektermen
  • het toevoegen en testen met extensies als sitelinks en high lights
  • spelen met de gemiddelde kosten per klik
  • opsplitsen van advertentiegroepen
  • verbeteren van je landingspagina’s

Ben je met dit soort zaken bezig, dan kan het bijna niet anders dan dat de kwaliteit en prestaties van je AdWordscampagne omhoog gaan. Sterker nog, een goede campagne wordt door Google AdWords beloond door lagere cpc’s voor poleposities.

Jij wilt winnen, dat kan niet anders. Dus start met het optimaliseren van je campagnes. En winst is dan geen grote beker met een champagnedouche, maar:

  • meer bestellingen
  • meer downloads
  • meer offerte aanvragen
  • en meer contactmomenten

Succes met de race!


Warning: Use of undefined constant EBB_NAME - assumed 'EBB_NAME' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/koenkornegoornl/koenkornegoor.nl/wp-content/themes/fuze/comments.php on line 61
Online Marketing Koennisbank
  • Conversie optimalisatie
  • Google Analytics
  • Lokale marketing
  • Online Adverteren
Neem contact met mij op
U moet javascript aan hebben staan om dit formulier te kunnen versturen.
Klanten geven mij een:
9,3

Meer artikelen uit de categorie "Online Adverteren"

  • Wat is remarketing?
  • Wat te doen met zoekwoorden met status "laag zoekvolume"?
Terug naar Conversie optimalisatie Terug naar Google Analytics Terug naar Lokale marketing Terug naar Online Adverteren
Over Koen Kornegoor

Freelance online marketeer met ruim tien jaar ervaring bij diverse (e-)retailers en marketingbureaus. Nu op missie om ondernemers te helpen aan een beter online rendement!

Contact opnemen
Ik help jou graag meer resultaat te behalen! Neem telefonisch contact op voor:
  • Antwoord op al uw vragen
  • Afspraak plannen
Bel 0623411929

of e-mail hi@koenkornegoor.nl

Koen Kornegoor

E-commerce / Online Marketeer

Aak 14 7944 RL Meppel
0623411929

kvk 64944530
btw NL129215090B02
91RABO0336660294

Partners





Mijn diensten
  • Conversie optimalisatie
  • Google Analytics
  • Lokale marketing
  • Online Adverteren
  • Sitemap